Saturday 26 May 2012

assignment Vs exam

haduiyaai...nie la perkara yang paling aku xsuke tap aku terpakse gak tempuhi..aiseymen..huu..nak exam lagi dua minggu tapi assignment masih setinggi gun0ng kinabalu..ape kes der??..nie la akibat menangguh kerja..dan terlalu sabar ngn sikap sesetengah manusia..huu..sabo jewla nak oi..huu..

yeahhh...it's me!

alamakkkk...hee

seberat nie la assignment yang perlu aku pikul..huu..berat kn,kn...=(

benda nie memang membuatkan aku pening..tapi hakikat sebenarnya aku sangat enjoy..biasela,life kt U..nie la kena tempuh..klu x nak, da lame aku balik umah tanam jagung lam pasu umah jiran aku yang ade warung kopi malam2 asyik bising tu...he he.insyaAllah..aku akan terus kuat dan akan bertahan sehingga ke akhir garisan..0_o


No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^