Tuesday 4 September 2012

saya suka tido..

okay, itu hobi aku!..ha ha.. memang aku suka sangat tido dan telah menjadi habit aku sejak azali..kihh.. baba ngn mama aku selalu mengeluh sebab aku nie mudah sangat nak terlelap..terutama pada waktu siang.. tu pown time penyakit insomia aku x wt 'onar'..

dulu, baba aku penah gitaw cikgu2 pasal habit aku nie...asal baba bukak pintu bilik,mesti dok tido cam biawak sdg terlentang..maluuuu..hee..baba pown heran bile la aku study..huu.. klu dalam kete pown aku ley terlentok even perjalanan x jaoh.. ( cb tu aku nie selalu x tahu jalan klu tnya even slalu lalu)..

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^