Friday 14 October 2011

hidupku di kampus..

"best masuk u nie..."

tu la kata2 cikgu aku mase dowk belajar form 6..kirenye cikgu nak pujuk aku dan konco2 belajar sungguh..aku sendiri pown terbayang betape 'best' kalu belajar kat u...dan...sekarang aku suda berada d U!!!...bez x??..japp...emmm...bezzz 'sangat2'..huu...(sape yang ase cam yg aku ase msti bisa mengerti....hee)
awal2 sem nie dowk cibok ngan assigment yang x banyak sangat tuu...erkkk?..


aku kah ini??....


aku bersame teman2 rapat aku di umS..




ini akak niza...mase nak tggu masuk kelas


nie kat dalam dewan kuliah





muka xboley blah..muka nak mtak kena sepak...=P


tempat yg menjadi saksi aku tido dalam dewan kuliah...


kak niza yg c0mey..


baby pink milik aku...wuhuu





tomey x??...kaklong yg bagi..


serius wat assigment..wee


kaklin..



nie nida nadia..time nak siapkan assignment..


tulisan tsunami aku yang agak terok...cepat2 tulis..lecturer tukar slide cpt sangat dowh..


nie betol2 serius wat kijew...hee


tulisan aku yang agak kemas...perlu kew tunjuk??..haa


buku yg perlu aku bace..masuk exam daaa...




dowk bace buku sambil tgk citew hindustan..mohabattein terrr



apew yang aku nk cakap utk gambar nie?..haa..cer tgk mashmallow...(xdew motif len??!)


apew yang adew di meja study ku..agak kemas jika d arie minggu..hee


gambar anak buah dan adik kesayanganku..rindu kalian..huuu



selipar nie mimi&mini yang kasi..




nie kat lib..sunyi...


banyak ag citew sal kehidupan aku di kampus..nie baru basic..he he..aku xbyk jalan sem nie..study aku utamakan..chewaahh...InsyaAllah,aku nak tingkatkan prestasi pada sem nie dan seterusnya...^__~

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^