Saturday 31 December 2011

Carta di hatiku...

Semua orang adew yg istimewa dalam hidup..begitu jugak aku..kerana mereka, aku menjadi kuat untuk terus hidup..nak taw sape?..

Carta dalam hati Nur Syahida Adilah Suri ~

1.       Allah S.W.T ~ Penciptaku..tempat aku mengadu,mendapatkan redhaNya spnjang hidup di dunia nie..Dia cinta abadiku..^_^




2.       Rasulullah S.A.W ~ Pembimbingku melalui jalan yang lurus = my main role model



3.       Mama dan Baba ~ Yang melahir,menjaga,mendidik serta pendorong diriku..

ini mama dan baba ku..^_^

keluarga bahagia..he he..(kartun peberetku)

4.       Adik beradik – kaklong,Angah,Jegha,adik Ameer ~ Menceriakan hariku.. walaupun kami sering bertengkar, tetapi sebenarnya lagi banyak kegembiraan..dapat borak same2,dapat bermanja+bermesra..

(teringat : klu kat umah, slalu aku pakse adik ameer sikat rmbut ak..in fact: ak mmg suka org sikat rmbut ak yg gaya cam mak limah)


(part gaduh2 : no comment..=p )

5.       Kaum kerabat – nenek,mak sdare,ayah sdare,spupu2 ~ yang menyokong..


6.       Teman-teman ~ yang menemani dan membantu ku ketika susah dan senang..


Aku menyayangi semua.. tanpa mereka,aku x mungkin boleh bangkit.. terima kasih ..

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^