Tuesday 20 December 2011

jalan-jalan sama Sonia + Zamzabila...

peristiwa nie sebenarnya sudah lama berlaku..=P
ha ha...xley blah punye ayat..padahal g jalan-jalan kat bandar Kota Kinabalu jew kowt..hu hu..sbenarnya da lame ak kuar ngn Sonia dan Ala..baru jumpe gambar babe..biasela,memori kepala hotak aku nie ade masalah sikit..xboley nak upload byk2..kang malatop...hee..

arie tu kami jalan-jalan sambil teman Sonia dan Ala shopping..memang sakan la dorang bershopping..aku xberminat nak membeli belah pada mase tu (kononnya laa)..huu..

mendongak ke langit melihat kapal terbang di awan biru...maaaa...nak balikkkk..huaa

3 gadis pingitan..piwittt..

my sweet friend...=)






aku bukan patah pinggang tu ea..aku letak encet lam poket..almaklum laa..encet aku tu 'kecik' cgt...hee



tgh syok memilih tudung..rambang mate..huu


kami budak baek..ehh,ehh??..ha ha

ehh..lupe lak nak memperkenalkan kawan2 aku nie..mesti xtaw yang mane 1 sonia,yg mane 1 Ala kn,kn,kn..he he..

Ini Sonia Ngau,kawanku dari Sarawak..

nie pulak Zamzabila Mat Ail..dari Kelate..skamp0ng ngn amb0..he he





kawan-kawan aku yang penuh bergaya,mutu dan keunggulan..wahhh!



No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^