Monday 2 April 2012

chipsmore..

nyum3..chipsmore ..biskut peberet aku tu..wajib ade lam stok mknn aku..he he..tapi,bukan sal biskut yg ingin aku cerita'in..hee..aku umpamakn diri ini yang sekejap ade,dan sekejap xdew..aku nie bkn kerap @ lebih tepat kurang rajin meng'update' blog..bukan saje 'kurang' rajin nk update blog, malah sumenya kurang..kurang rajin nk wat assignment, kurang rajin nak basuh kain baju yang da tggi sgun0ng kinabalu,kurang rajin balajar..dan..kurang rajin mandi..ehh3??..sab0 jewla...hee

ini chipsmore..okay..time kcih..=p

kisah chipsmore lgi..kawan2 pown cam chipsmore...time senang dye ade..time susah ujung kuku pown xnpk..inikah kawan??..alamak,ter'emo lak..hee..betol la org ckp...bkn mudah nk dpt kwn sejati nie..ade sorg kwn aku nie ckp.. "ak xmo ade 'kwn baek'..ak da fobia rapat ngn owg nie..lebih baek sorg2..same rata jew aku layan sume..xmo syg lebih,xmo benci lebih.."...tambah kurang camtu la..dan..camtu la aku skg..tapi akui, aku ade kwn yg boleh aku percaya skg..aku ley tgk dorg sggup bersusah ngn aku..bersenang lgi la..aku senang atie..(time kAcih ALLAH SWT)..

next...duwit pown cam chipsmore..time ade,cepat jew nak abis..cam air jew mengalir..skali kuar,konpem la abis 50inggit (..dan lebih)...g GianT mmg wajibla..(almari mknn aku perlu dipenuhi)..da alang2 tu,msti g tgk wayang..(JANGAN PANDANG2...citew tbaru aku tgk..seyes bez)..masih boley bertahankah dwit yg ade shingga bulan 6??..(tepuk poket,tnye dompet)...hee..

diakhir sem...

itu ajela....nak sambung mkn chipsmore..sekian,terima kasih..Wasalam..0_o

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^