Wednesday 25 April 2012

malas vs rajin


Okay, aku ngaku ..aku nie pemalas..bedebushhh! penumbuk sebijik kat mate sebelah kiri..anak dara jgn malas2 k..nti mertua xberkenan..hee..tapi xsemua benda aku malas..ade kew camtu?.. di sini,aku nak wat pengakuan sikit apew yg paling aku malas nak wat..

Malas mandi..alasan : badan aku xckup lemak utk tahan kesejukan
Malas sapu sampah ..alasan : aku ade resdung..alah bha..hee
Malas membace ..alasan : cuaca di Malaysia panas terik,pening pale..ehh?..sah2 xley jdi CEO..sume CEO kat dunia sgt2 rajin membace okey..all leaders are reader..
Malas berjalan.. alas an : tulang aku xkuat,mudah sakit (serius)

tapi..ade jgak yg aku rajin nak wat..nak taw?..hee...antaranya..

rajin tido..alasan : boley ilangkan penat
rajin makan..alasan : penuhkn ruang dlm perot..xdewla kna gastrik
rajin berfacebook..alasan : dpt release tension..
rajin nak mengomen@mengulas..melepaskan ape yg terbuku di dada
rajin memasak (seyes k)..alasan : kan nk jdi isteri org..suka msk terutama kek dan biskut..

ini la aku sejujurnya..=P

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^