Tuesday 3 April 2012

rahsia...0_o

aku sebenarnya da syok2 tido di atas katil smbil pelok my pinky dolphin..tapi...ke'syok'kan tido aku diganggu oleh nyam0k2..abis bdn aku jdi mangsa..geram tol..da xdpt nk tido blik..dan..aku pown 0n9 la..hee..

malam nie,ehh..da pagi daaa..topik yang ingin aku tulis mlm nie pasal rahsia..jeng3..rahsia ape??..rahsia disebalik rahsia..ehh3?..okay,aku sebenarnya nak kongsi rahsia disebalik diri aku nie...chewaahh..

rahsia disebalik tahi lalat 0_o

utk pengetahuan sesape yg xpnh nk face-to-face scara dkt ngn aku, sbnrnya aku nie ade tahi lalat di kening sebelah kiri...ade dua pulak tu..unik kan aku nie!...(tgn kat dada,mate juling,wat2 muntah cikit)...aku ade cari kat uncle Google..orang yang ade tahi lalat kat kening kiri nie cerdas dan sopan santun..ehh..iye mehh?...klu aku gtaw mama + baba aku,konpem dorg gelak besau smbil guling 2,3 round..heeyg cerdas tu boley la diterime kot..sopan santun?..hmm..bukanlah aku nie xsopan santun..aku nie law ade bab xpuas atie,mmg ak sound direct..tpi kesopanan dan kesusilaan tu msih ade bah....hee..aku nie bdk baek..(boley belahh la ko ida..ha ha..)

rahsia disebalik warna 0_o

memang aku nie terlalu obses dengan kaler pink..hampir 65% brg2 aku berkalerr pink..ade yang ng0mong..
"kaler pink nie warna kasih sayang dan kaler kesucian. ia mempengaruhi keceriaan dan semangat setiakawan. bila melihat dalam aura, ia menunjukkan kesunyian, kasih sayang dan kecantikan. kaler pink nie menunjukkan seseorg yg amat amanah, juga seorg yg mpunyai rasa kasih syg dan juga seorg yg berwawasan. kaler pink nie melambangkan romantik dan feminin taw. kaler nie mpunyai sifat mendorong ke arah kepasrahan, kesempurnaan, keayuan dan kesantunan"... xboley belahhh tol...ha ha

rahsia disebalik bulan kelahiran

okay,aku lahir pada bulan ogos..(22/8/90)..org yang lahir bulan 8 nie..dan...ade orang bilang org yg lahir bulan 8 nie.."suka berlawak, mudah tertawan kpdanya, sopan santun dan caring terhadap org lain, berani dan x tahu takut. orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan, pandai memujuk org lain, tlalu pemurah & bersikap ego, nilai harga diri yg tinggi, dahagakan pujian, semangat juang yg luar biasa. tapi yg spoilnye, org yg lahir bulan 8 nie cepat marah & mudah mengamuk. mudah marah apabila ckpnya dilawan, sangat cemburu, daya pemerhatian yg tajam & teliti, cepat berfikir, fikiran yang berdikari, suka memimpin dan dipimpin. sifat suka berangan, berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat. sangat sensetif tapi x mudah merajuk. cepat apabila ditimpa penyakit, belajar utk relax, sikap kelam kabut , romantik, pengasih,penyayang dan suka mencari kawan"....

mane yang aku highlight kaler kuning tu mmg menggambarkan diri aku kot..romantik ke ko der??..(kdg2 ja bha)..=p
boley napak ade sikit kesamaan di antara rahsia diri aku tu kn,kn..ini bkn lgi rahsia..ehee..ch0w bedaHh..0_o

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^