Saturday 3 September 2011

HangOut saMa Bff..

hari nie aku keluar lagi ngn kawan2..sangat2 gembira..walaupun arie jumaat dpn(9 sept 2011) aku da nak balik SABAH,aku sempat abiskan mase yang ade nie keluar ngn kawan baek aku..kitorg g lepak kat KbMall ..kitorang pergi main bowling..disebabkan lame xmain,markah aku la yg paling rendah tadi..huaaa...=P


nie la BFF saya!..walaupun da byk kali aku perkenalkan,aku sgt gembira ade kawan cam dorg!



% bersame ngn NURAMINI DAUD



% bersame ngn NURAMIMI DAUD


gambar xbrape jelas..(tepon bese jew..xdew nk guna kemera 'beso' tuu)




giliran mimi men..strike!!


sempat pose...^__~

lepas main bowling,kitorg g makan kat KFC..Alhamdulillah..kenyang...(kenyang sampai sakit perot..tu laa,baba da pesan berhenti makan sebelum kenyang..xnak dgr..degil!..)

pas makan,kitorg bergerak ke Tutti Frutti kat depan Taman Tengku Anis..yogurt time!!


mini da xsabar kut nak makan yogurt..hee..=P


pinky gurlz...ahakzz..


chantek kn kawanku...weee


si Kembar yg Tomey..^__^



xabis2 nak pose!


yummmy...


kalerpul..


ade mashmellow..?


mini dan shahril...


our tutti fruitti...yumm3...


snapp!!

sume gambar di tutti frutti diambil ngan kemera tepon kecayanganku..


tepon murah jeww..xmampu nak beli belekberii...yang nie pown jadi laa..ha ha


p/s : nati kite kuar ag bile sume cuti!..^__~

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^