Friday 23 September 2011

kepenatan sudaa...

waduhh..capek bangett!..hu hu..sejak aku sampai Sabah,xpernah dowk diam!..asyik bgerak sana sini..nak kena selesaikn masalah yg datang bertubi2..dushhh!..perit gilew kowt!..macam2 da jadi..fb aku kena hack,xdpt kolej,isu umah sewa dan mcm2 ag..tapi semua tu da dpt diselesaikan...Alhamdulillah,syukur aku tenang jew mase hadapi semua tu..terima kasih Ya Allah..

rase arie nie bwu aku rase relax cikit (walaupun sempat keluar ngn pakcik Gapil jap)..yewla,baru semalam aku selesai mengangkat barang2 aku dari umah sewa kat Universiti Apartment ke kolej kediaman E kat Ums..sampai jew barang,aku terus mengemas..agak banyak la barang2 aku tu..tetibe terpikir, "camne la aku nak bawak balik brg2 nie ke kelantan pas abis belajar??"..musti tergeleng2 mama ngn baba aku..dulu dorang siap perli mase aku ngah mengemas brg2 utk dibawa ke Ums..bawak brg cam xnk balik jew..kih kih..

tapi kepenatan aku nie xpernah reda pown..skg da mula kuliah..jadi,bermula la otak ku menjadi 'betak'..apew itu betak??...ha ha..lebih kurang cam lembab la..aku mula cibok ngn kuliah,tutorial,assignment..perghhh..mmg banyak wo0o..tapi musti adew mase utk dating ngn owg tercayang gak..hee...

papepown,kepenatan yang melanda diriku ini xkan menghalang aku utk melakukan lebih banyak kerja..aku akan berusaha!!..ha ha..semangat lebih pulak budak kecik nie..=P

aku tetap epi walaupun penat!!..weeee...^__~

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^