Monday 26 September 2011

kompang dipaluuu..

kat kolej E,aku masuk kelab kompang GEMA PAWANA...sejak dari sem 1 lgi aku masuk..sangat2 best masuk kelab nie..klu korang tension,mmg leh ilang..paluan2 kompang tu ley melepaskan tekanan..chewahh..ha ha..

nie mase aku ngn geng kompang g Indah Permai..adew umah terbuka..






makan time!..sedap rendang tu..hee


gaya,mutu,keunggulan...=P





nie g jalan2 sblm majlis..huu..teka mane aku?..haa



jelingan maut dariku..ahakkk


nie mase menyambut vip lam majlis seerat salam..



aku,sab dan kasut pari2 aku (yg kaler pepel)..




sab ngn baju t-shirt gema pawana




yg nie pown men utk majlis seerat salam...sambut dr.andika,pengetua kolej E





nie sume ex-roomate aku..rindu kowt nak riuh rendah ngn dorg..huu


cube tgk baju aku..besar kn,kn?..aku spatot pakai saiz S,tapi dpt saiz L!


xley blah lgsong muka camtu!




rina dan sha...


bdk2 kompang yg perform mlm tu..



kompang mmg da bez!..^__~

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^