Thursday 1 September 2011

jalan2 d arie raye..

fuhh..penat gilew ai nie..sehari suntuk kuar..sengal abis tulang aku..hu hu..arie nie,kawan baik aku iaitu SHARMIMI telah mengadakan majlis perkahwinan..da kawin pown kawan baik aku tu..aku?..lambat ag kowt..hee...


cantik dan berseri2 Sharmimi kn,kn..aku berkawan ngn dia sejak berumur 6 tahun ag..


semoga perkahwinan dia kekal hingga ke akhir hayat..serta menjadi isteri dan ibu yang solehah nanti..insyaAllah..Amin...^__~

lepas aku pergi ke majlis Sharmimi,aku terus ke rumah sepupu aku di pasir Mas..dapat makan nasi ayam kat sana..sedap wo0o...lepas tu aku ke rumah ayah saudara aku pulak..dapat makan macam2..nasi hujan panas ada,mee kari ada,laksa ada dan banyak ag..kenyang perot den ni haaa...Alhamdulillah..^__^

sepanjang dowk kat kampung sendiri,asyik makan jew..g citu makan,g cini pown makan..rezeki...jangan ditolak kn,kn..hee


bersame adik kesayanganku..


encem kn adikku...=P


mama dan baba...


aku bersame sepupu..SUFI NUSUHAIBAH..


bersame SUFI NAJIHAH...


kakak dan adik...


asyik makan jew budak nie!


saje nak tunjuk sofa..ha ha


syok tgk tibi??


aku,sepupu2 bsame baba..




ini la tv..haaa


mak sdare aku ngah mkn,baba ngah rilex..penat kowt...


ilex,ilex...


aummmm...

aku harap tahun2 dpn dpt mkn byk2 lagi..weeee...^___~

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^