Monday 12 September 2011

oh sabah..

boley bha kalo ko!..ha ha..nie trademark  org sabah taw..klu aku sebut,serius jadi lain..hee..lidah orang kelantan nie keras sikit..hmm...skg nie aku ade kat sabah bgi meneruskan pengajian aku di Universiti Malaysia Sabah yg aku cintai..haa,cintai??..tepuk dada,tanya selera..hee..

teringat lak masa kali pertama aku dapat terima tawaran belajar ke UMS..terkejut,kaget banget!!..betol2 xsangka dapat pergi ke UMS..padahal UMS pilihan aku yang ke-6 mase mohon kat UPU..perghh..memang kecewa sangat..yewla..aku harapkan dapat pilihan pertama iatu di UPSI..siap pegi temuduga wo0o..

tapi bersyukur sebab dapat peluang menjejakkan kaki ke menara gading..Alhamdulillah..kesedihan yang melanda di jiwa hilang dari hari ke hari..aku da dapat biasakan diri..aku nak berterima kasih kepada ALLAH SWT kerana memberikan aku rezeki yang melimpah ruah..Alhamdulillah..aku juga nak berterima kasih kepada MAMA & BABA aku yang tidak henti2 memberi semangat dan dorongan kat aku..mereka yang memujuk aku untuk ke sabah walaupun atie mereka begitu berat untuk melepaskan anak perempuan nie pergi jauh nun di sabah bah..kepada kaklong dan angah,mereka pown byk memberi kata2 semangat kpd aku..semua ahli keluarga pown xputus berpesan agar aku belajar bsungguh2..insyaAllah semua,aku akan berusaha dan xkan mudah menyerah kalah dalam berjuang menuju kejayaan..

sepanjang aku berada kt sabah nie,da banyak benda yg aku da jumpa dan belajar..ada yang suka dan ada yang duka..macam2 ada la..salah satunya,ce tgk gmbr aku kat atas tu..alaa..yang ade lembu tuu..haa..tu salah 1 tempat kat sabah..gambar tu diambil mase aku g desa lembu,kundasang..memang bez habisss..xcaye?..meh nak tunjuk...










(keletihan bahh..)

p/s : semoga lgi byk kenangan yg aku dpt..insyaAllah...weee...

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^