Wednesday 7 September 2011

time kacih keluargaku...

aku dan keluarga pergi makan malam di restoran wau( huruf jawi)..aku xtaw jalan manew.. ( kurang arif jalan di kB..=P )..kire nak makan same2 sebelum aku berangkat pergi ke Sabah utk sambung pengajian..agak sedih utk pergi ke sana..demi menuntut ilmu,aku tabahkan atie nie..hu hu..Alhamdulillah..aku dan keluarga kenyang sangat..makanan kat situ sedap2 dan harganya pown berpatutan..pengusaha dye Melayu,Islam..tempat dye bersih,kemas,dan hiasan dalaman restoran tu pown cantik..selesa sangat..


amik gmbar adik ameer mse otw g umah mak sdare kat kok lanas..


msti rindu gile kt adik nti..huaaa


alaalaa..tomey2..=p


yeaaa!!..dapat hadiah dri kaklong cayam...bughok bebeno mukenye!




mama dan baba..^__^


xabis2 nak tunjuk hadiah..=P





penat tunggu order..gheee..




xsabar nak bukak hadiah..


bajet chomel gilew kowt..ahakzz..






nasi goreng seafo0d yg kaklong order..


mihun lakna ..mama kate sayur dye keras..huu




haa..ngumpat ler tuu..haaa haa



ABC..nyummyy..


my chicken cho0p yg 0tw licin...


kaklong tolong licinkan..


kusyukkk

gmbr dibawah : alamakk!terrSNAP..












heeee....^__%




time kcih kat baba,mama,kaklong,jegha dan adik ameer serta abgku(angah) yg telah menceriakan hidupku.. gembira mempunyai keluarga yg begitu menyayangiku..time kacih Ya ALLAH atas kurniaan ini..^__^

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^