Sunday 4 September 2011

SAYA BLOGGER PINK BERLEMAK..




PINK??..aku mmg terlalu obses ngn kaler pink..owg ckp,kaler nie jambu sangat...tapi comey la weyy..ha ha..sejak dari kecik,sampai aku besar..memang kaler nie yang menjadi pilihan utama aku..kebanyakan barang2 milik aku semua kaler pink..x caye?..meh nak tunjuk...


nie netbok + broadband aku..


my teddy bear~ Fiefie

aku pown pakai baju dan slendang kaler pink!


my Baby Pink..tomey2..


my old handphone..masih digunakan..love it!


my bag!..tetap pink!..

camnie la kalo da terlalu obses ngn kaler pink..sweet dowhh..orang laki yang minat pink memang aku tabik springggg...smart dowhh..ha ha..^__~


4 comments:

  1. salam...

    fuyooo..comelnya blog..dtg melawat dr segmen pink blemak hehehehe..dan xsangka tjumpa something...

    terjumpa kak long kamu..xsngka ini adik dia rupanya hohohohoho~ kim salam dekat kak long tau~ bgthu dia ni kwn dia si aini dak lakonan~

    selamat hr raya~

    ReplyDelete
  2. merahitujambu : time kcih..sgt2 suka pink!

    lisa lis : time kcih kaka..insyaAllah..salam akan dismpaikan..Camat Ai raye..^__~

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^