Wednesday 31 August 2011

buka pose bersame kawan2..

hee..terlewat post sal keluar  bukak pose ngn kwn2..aku dan kawan2 keluar bukak pose kat restoran Mc'Donal Kota Bharu..pada 28hb august 2011..walaupun xramai,aku sangat2 hepY...


nie kawan baik aku sejak dari tgktn 4 lagi..sweet dye kan..aku senang atie bersahabat dgn dye..terima kasih sb berkawan dgnku..^__~


shahril dan ridzuan..ciss tutup muka lak mat duwe nie..malu konon...


makan time!


saniy..org suka buli aku dulu..huk huk


kenyang sudaa..


aku dan amini..kembar kpd amimi..sweet jgak kn,kn..


mkn,mkn...


xperlu ditunjukkan..ha ha...

aku harap dapat berkumpul lagi bersame rakan2 aku..bukan senang nak kumpulkan kawan2..hu hu..

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^