Wednesday 3 August 2011

diriku baran...

jangan kamu bangunkan naga yang sedang tidor...klau dia tersedar,pasti kamu tidak suka..

memang aku seorang yang baran..tidak kena sikit,memang berapi aku marah...family aku sendiri xberani tegur bila aku marah...even abang dan kakak aku pown selalu mengalah ngn aku..apatah lagi adik2 aku..lagi la dia xberani...

aku cuba nak buang perangai panas baran aku nie..tapi susah sangat...aku mudah sangat nak naik angin...darah aku nie macam baru mendidih..panas gilew...kalau xpuas hati pape mesti abis aku campakkan barang-barang..memang aku ada fikir jugak..kesian org kat sekeliling aku..entahla..nie la perangai aku yang paling terok..bukan nak bukak aib sendiri tapi aku da sedaya upaya nak buang sikap terok aku nie..

kepada org2 yang penah kena tempias amarah aku,harap mereka xambil kisah..aku marah sekejap jew..bile aku da okay,msti aku akan tegur balik..just faham dan terima sikap aku nie..sukar nak kikis..insyaAllah..perlahan-lahan aku ubah sikap nie..maafkan aku...
p/s : doakan agar saya dapat berubah ke arah yg lebih baik..insyaAllah saya akan berusaha mengubahnya..=)

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^