Saturday 6 August 2011

Kenangan zaman sekolah part 4

ak nak sambung lagi alkisah zaman sekolah aku..nie mase aku form upper 6...memang banyak kenangan manis dan pahit..boleh aku katakan,tahun tu la yang wat aku jadi lebih matang,mengenali kawan,sedar akan tumpuan aku terhadap pelajaran dan macam2 lagi...aku menduduki stpm pada tahun 2009 tu..pada awal tahun tu aku masih main2 lagi..pertengahan tahun baru la serius belajar..hu hu...

aku selitkan momen2 indah bersama teman2 ku...


nie la bebudak kelas 6 atas 1 2009...


nie bebudak laki kelas aku yg sangat2 happening..


bebudak pempowan kelas aku...ketua kelas(roy) tu menyibuk jew...huuu


nie aim dan hafizah (pen.ketua kelas)...


nie pijoe...(pinjam jew tongkat 2)


nie luQman..pinjam sweater Aimie..hee


 tiga dara pingitan..hee...Aimie,Fatihah dan aku...


sesat lak gmbar mase 6rendah..


shahriman,aku dan nadhir..(xboley blah lgsung 'fuck' tuu)


nie syukran...nie presiden GSTK..(GileSeksTaklehKawal)


shakila,sinar,aku..


hidup kami terumbang-ambing...selalu tukar2 tempat...xdew kelas tetap..xcukup wo0o..
aku,syukran,roy dan amirah...


geng jiwang karat...roy+aku+arif@tok


poyo tol...nadhir,roy,pijoe,aku


aim dan shakila


pijah dan shakila...^__^




sinar,aku,fatin....*___^


shariman@kemey..pinjam beg sinar daaa...


syukran,arif dan nadhir




shakila,aimie dan fatihah





















roy pinjam sweater aku..jambuu kowt!





banyak agi momen2 bersama..tggu pos yg kmdian...!__!

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^