Friday 5 August 2011

tiket oh tiket

ak memang bengang betol...tiket flight aku dari kota bharu ke kuala Lumpur diubah!..da elok2 aku tempah 9 pagi,g tukar 10.45 tu kenape..hishh...nyusahkan tol...klu aku xdew flight sterusnya xpewla gak..nie aku terpakse naek 1 lagi flight ke kota kinabalu..haiyo0o..penat wo0o...mula-mula aku cadang nak tukar atau beli tiket lain...tapi xnak bazir duwit pulak..jadi,aku terpaksa gak naek flight jam 10.45 pagi pada 9 september..fuhh...nie jelas menunjukkan pengurusan pihak penerbangan tu memang teruk..menyusahkan orang jew..nasib baik aku alert...huhh..

aku sebenarnya sedih..nak tinggalkan keluarga aku...4 bulan cuti...nak kena pergi sabah balik...xpewla..demi mencari ilmu..aku gagahkan jugak hati nie...abis puase,raye pastu aku akan terbang ke sabah...waaaaa....ceday gilew habessss wo0oo....

sekarang,aku nak habiskan mase cuti aku nie bersama keluarga..sebab tu la aku xbekerja...sayang mama,baba,kaklong,ngah,jegha dan adik ameer!...i love you all...forever....*___~

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^