Friday 12 August 2011

Kasih dan cintaku..

semua mesti ade orang yang disayangi kn?..x mungkin xdew...tanpa dorang, xbermakne hidup kite nie..acecehh...aku sendiri orang yang aku sayangi dan cintai..Allah SWT telah mengirimkan mereka utk membahagiakan hidup aku..Allhamdulillah..aku bersyukur kerana kehadiran mereka dalam hidup aku benar2 membuatkan hidupku bersinar2 dan bercahaya liplap liplap..alamak!terlebih sudaa..he he..

sebelum aku perkenalkan orang yang aku telah dianugerahkan oleh Allah SWT lam idupku,see my photo luu...

anak sape la nie kan...he he

jom aku perkenalkan orang2 yang amat aku kasihi dan cintai kat dunia nie...weeeeee



nie baba..Suri Bin Mustapha..pendek jew kn name baba..sebenarnye name baba pnjang ag..baba cakap surat beranak dia hilang dulu..jadi mase wat yang baru,arwah atok letak pendek jew name...baba muka jew nampak garang..tapi dia la ayah yang paling c0oL...lahir pada 12 November 1963..he he..Sayang Baba...


nie mama..Natrah Binti Ismail..name secantik rupe kan...mama seorang ibu yang penyayang..pandai masak..sayang mama...




sweet kn,kn....my parent lowhh..




nie kak long aku..Nur Syamimi akmal Binti Suri..dia lahir 27 Julai 1986...comel kn dye..kecik molek gitu...


nie abang ku yang satu,Angah...Muhamad Syahir Afandi Bin Suri...nie la abangku,nie la kawanku sejak kecil..dulu main ngn dia jew..He's my twin mehh..dia banyak bantu aku (sebelum dia kawin)..dia rajin,kerja keras..rindu nak kongsi rahsia den


Muhamad Syakir Azzrai Bin Suri atau panggilan manja di rumah JEGHA..pelikkan name panggilan dia kat umah..aku la orang pertama yang pggil dia ngn name 2..dia adik pertama aku..lahir pada 6 Mac 1997..dia punye perangai ada sdikit pelik..cooL and sensetive mehh...*__&


nie adikku yang bongsu..Muhamad Syameer Azrul Bin Suri..name manje kat umah ~ adik Ameer..dia nie memang banyak cakap..potpet potpet...xletih2..tapi cukup terhibur bile ade dia...adik aku yang sorang nie pantang tgk duwit..msti semangat...mmg lucu la dia...sayang adik!


nie Siti Nur Amani Syuhada...anak my Angah...comel kan,kan..macam maklang dye lowhh..heee

ade ramai lagi insan2 yang menyinari hidup aku..nati aku sambung di lain pos yee....bubyeee....

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^