Tuesday 9 August 2011

pelajar cemerlang..??

xpernah spanjang zaman persekolahan aku mendapat gelaran pelajar cemerlang...yewla,kepala otak aku ade cikit 'lambat'..hee...tapi syukur Alhamdulillah,ketika di tingkatan 6 aku mendapat keputusan yang cemerlang dalam STPM...walaupun x 'gah' sangat result aku tu,tapi boleh dikire bagusla daripada gagal...yang paling membanggakan aku,subjek kesukaan aku mendapat A pacak wo0oo....(2 org jew kowt yg dapat).....geng2 aku pown cemerlang...aku happy sangat..da banyak diusahakan,dikorbankan..(walaupun aku terlalu banyak masalah sbelum ujian)...

aku dan kawan2 yang cemerlang dijemput ke sekolah utk terima anugerah dan penghargaan dari pengetua ..mase majlis mesyuarat PIBG tuu....hu hu...agak bangga dapat naek pentas utk ambil sijil penghargaan dan saguhati..(dapat 50inggit).....


nie pelajar2 yg dihantar oleh cikgu ke 1kem di Usm..kire pelajar2 harapan la nie..hu hu


Alhamdulillah,rakan2 sekelas aku yg perempuan nie cemerlang dan terbilang semuanya...nie gambar diambil selepas majlis anugerah kecemerlangan tu laa...jangoks gitu...

antara rakan2 form6 aku yang berjaya menjejakkan kaki ke menara gading...

  • Aim - Upsi
  • Aimie - UiTm
  • Hafizah - UiTm
  • Sinar - Uum
  • Fatin - Umk
  • Amirah - UpNm
  • Aku - UmS
  • Shahriman - UiTm
  • Syukran - UuM
  • Nadhir - UiTm
semoga aku dan teman2 terus cemerlang,terbilang dan gemilang..heee...U__U

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^