Monday 22 August 2011

it's my birthday!

22 0gos 1990...lahirla seorg puteri yang comel bernama NUR SYAHIDA ADILAH BINTI SURI....he he..hari nie,22 ogos 2011,ghenaplah umurku 21 tahun..da besar aku nie...rase bru semalam aku berada di alam kanak-kanak...syukur Alhamdulillah masih diberi nyawa untuk bernafas,melihat dunia ciptaan Allah SWT yg sangat indah nie bersama keluarga dan teman-teman...


nie kek hari jadi aku yg ke-21 tahun..aku smbut sekali ngn sepupu kesayangan aku yg pling comel,Balqis daus...

nie Balqis..dia lahir 22 ogos 1995...comel dia kn,kn...



setiap kali majlis hari jadi,mesti nyanyi lagu epy beday...budak2 la yg pling bsungguh....he he...
semoga aku dipanjangkn umur dan dimurahkan rezeki...insyaAllah..amin....

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^