Wednesday 3 August 2011

Kenangan zaman sekolah part 2

aku nak sambung alkisah masa zaman cekulahku...di sini aku selitkan momen2 aku bersama kawan2 semasa di tingkatan 5 beta smk sultan ismail...
nie bebudak 5 beta...sbnrnya semua 23 org...2 org xdtg (sally,ekhsan)
duduk dari kiri-- amimi,sharmimi,amira,ckgu nik azidah,baizura,azureen,aku
berdiri barisan kedua dri tgh-- fazhani,atieqah,melissa,shazieran,noraini,hafizah,intan,aim,amirah

kelas 5 beta nie kelas yang ke-2 daripada 11 kelas tingkatan 5 skolah tuu..
kelas nie merupakan kelas sains tulen (aku pown xtahu nape aku ley masuk kelas nie..result PmR aku agak membantu..hu hu)...kami semua belajar bm,bi,sej,pI,mm,add math,fizik,kimia,bio, dan est same2..lam kelas nie aku tenggelam cikit..(byk saingan da..otak aku nie,bkn otak sains+kire2)....hu hu



nie aku and da geng...dari  kiri amimi,aku,sharmimi dan azim..kitorg nie memang kamching gilew sejak dari tingkatan 4..persahabatan kitorg xpernah putus..sebenarnya persahabatan aku dengan Sharmimi sejak berumur 6 tahun lagi..kekal sampai sekarang..Alhamdulillah...kwn2 baek aku nie semua baek2..banyak membantu aku...kami ceria jew bersama..=)


nie antarabebudak laki kelas aku..masa nie baru jew lepas abis exam..hu hu


kitorg nie berani cikit..walaupun telefon diharamkan .tapi kitorg tetap bawak...time ad spotcheck mula la gelababah..hu hu...ngokla 2..ciap tayang ag..(canggih la konon..)


kwn sekelas ak,hakim..emm..bukan nak suh tgk muka dye..ce tgk kat papan hitam..blajar add math 2...hu hu


entah ngah borak sal apew..hu hu


nie mase nek exam...study la konon..@_@


dalam kelas..dari kiri..azim,sharmimi,amimi,saniy dan hakim..(aku yg tngkap pic nie..huu)


nie antara kawan sekelas aku yang same2 ahli majlis pengawas...0_~


bdk2 laki kelas 5 beta (saniy sorg jew xdew)..lam gmbr tu ada mat duwe,syibli,azim.hakim,ryan(yg npak rmbut jew),syazwan..


mat duwe and azim..geng koya ..hu hu

memang rindukan kenangan bersama dorg semua..walaupun dulu tension nak exam,kitorg tetap happy dan gila2..miss u all bebeh!     $___$

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^