Saturday 27 August 2011

semangat rayeee...

balik kampong..wo0o 0o...balik kampong...

he he..aku da lame balik kampung..hampir 4 bulan da kowt..x lame jew lagi aku da nak pergi sabah..hu hu..ceday la plak..tapi papepown,aku bersyukur sebab dapat beraya dengan mama,baba,adik bradik dan kaum kerabat yang lain..sangat-sangat heppy wo0o...

banyak perkara yang aku excited untuk raya kali nie..nak tahu kenapa?..meh ambo nok oyak bakpo..he he
  • tahun nie,family aku memilih tema kuning raja..jadi sume pakaian kami akan sedondon kaler kuning raya..vogue gitu..'nyelaa molek' klu org kelate kate...
  • aku buat biskut raya..ade 6 jenis biskut yang sempat aku buat..kali pertama biskut yang aku buat sedap gilew..hee..(amik lam internet jew kut resepi)
  • bersyukur masih ade mama dan baba..
  • dapat makan nasi dagang buatan nenek yang tersayang..serius sedap..confirm tambah 2x!
  • walaupun aku dan keluarga xsemewah org lain berbelanja,tapi mama baba mampu membeli pakaian raye utk aku dan adik2..(kaklong dan angah da kerja..msing2 punye hal)
  • aku sangat2 bersyukur kerana mama dan baba dalam keadaan sihat walafiat..
  • kami sekeluarga dapat makan dan minum serta dapat meraikan hari raya bersame2 walaupun mama telah kehilangan bonda yang tersayang iatu 'mek'...tapi ikatan kekeluargaan antara adik bradik mama xputus dan masih berkekalan..al-Fatihah untuk arwah...
aku berharap agar Syawal yang bakal tibe beberape hari sahaja lagi memberikan 1001 nikmat kepada aku,keluarga dan seluruh umat Islam...insyaAllah...Amin...

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^