Monday 8 August 2011

Kenangan zaman sekolah part 5

nak sambung ag nie kisah masa form 6...aku dan kwn2 bakal menduduki peperiksaan stpm..jadi kami telah ke kem kecemerlangan di pantai cahaya bulan..ada macam2 yg jadi mse kem tuu..hu hu...


makan2 time...cedap gak mknn kat resort tuu...kenyang...alhamdulillah....=)


nie kekwan pmpuan kelas ak..aim jew xdew..dye yg amik pic...heee


bdk laki kelas ak...seingat ak,pokku ngn pijoe gaduh..agak terok gak...tapi dorg profesional demi amik gmbar kenangan..heee



nie bdk2 kelas 6 atas 2...selit2 la gak pic dorg...



aku dan shakila..bkn gaduh betol2...gaduh2 manje..rindu ngn bdk kecik tuu..kitowg lost cntact wo0..=(


aku,shakila dan shahriman...*__*


aku tmpar kang...ehh...aku tumbuk kang...action jew tuuu


kami budak2 baek..weee....^__^


makan2 lagi....uhuuuu


menanti bengkel kecemerlangan bermula,kami berdating jap....haaa


sweet x??...


arif dan roy...jejaka idaman malaya kowt??


ketua kelas aku...Firdaus @ Roy


under pokok kelape...tggu sape tuu??



dalam chalet cikgu Amizah..blajar Pengajian Perniagaan sambil dowk2 lepak atas katil dan makan2...cikgu Amizah is da bez chekgu in da world laa...$__#


baju PERTINA smkSI...i dun likee..merah biru...huuu


4 dara pingitan di kolam renang...


aku dan sinar suria...kesejukan wo0o...


xmo gaduh2 ag maaa...heee



bersame cikgu Haslina...dye mngajar sastera kelas 6A2..


under pokok nyior...the kecik gurlz...


jgn salah phm...kami skadr kwn biase...ha ha




hafizah,shakila dan aku...&__^


pijoe...dye sakit gigi sbnrnye tuu...tahan gak ...cian..


tengku ahmad zulqarnain @ pokku...bajet encem ngn specs itam...ha ha



nie Farid dan Kijoe...bdk kelas 6A2


nie bdk2 laki kelas 6A2...


asyik mkn jew kan...huwaahaa

 antara kenangan terindah aku bersame teman2 di form 6...ade byk ag momen2 lain yg kami ade...di post yg seterusnye...wee....+___+

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^