Friday 5 August 2011

Kenangan zaman sekolah part 3

nie nak sambung plak alkisah mase zaman sekolah aku...slpas form 5,aku xjangka nak masuk form 6..aku xtahu lagi apew kebaikan masuk form 6..lam kepala otak aku nie nak masuk u jew...aku boleh gak tawaran belajar kat tmpat lain tapi baba aku suruh jugak masuk form 6..kire ikut jejak kak sulung aku yang pernah masuk form dan berjaya mjejak kaki ke Universiti Sains Malaysia..msti la baba aku banggakn..jadi,aku nie xnak jadi anak derhaka..aku masuk form 6..

agak tebal jugak la muka aku sebab kembali ke sekolah lama ...masuk plak form 6...aku ingt lagi cikgu aku ad pesan.."kamu semua jangan masuk form 6 skolah nie ye.."...mungkin dia nak student2 dia melanjut pelajaran ke tmpat yang lebih baik..tapi aku masuk jugak form 6 kat sekolah tu...xkisahla belajar mane2...

mase hari pendaftaran pelajar2 form 6 @ pra-U, kena bayar yuran terus....tapi aku xbawak duwit dan memang xdew duwit mase tuu...jnji ngn cikgu, "saya bayar esok  ..."...cikgu tu plak wat muka ketat jew ngn aku...sabo jewla haa...pastu,aku xkena halau..aku terus join program...mate aku ada la jugak menjeling kt budak2 laki yg baru dtg dari sekolah lain...encem2 la jugak..(mase 2 tgh single mingle lagi..agak gatal la aku)...aku telah ditempatkan di kelas tingkatan 6 rendah 1...hanya terdapat 2 kelas jew utk form 6...

aku mula semangat berada di form 6...cikgu suh beli buku,aku mesti beli...mase lower 6,sharmimi a.k.a shbt baek aku sempat berada beberape bulan sahaja bersama aku..dia kemudian mnerima tawaran belajar di kolej poly-tech mara..amik nursing...sedih la jugak kena pisah ngn dia..lepas dia pergi,aku rapat ngn aimie...memang gilew2 habess la ngn dia..

kat situ,aku dapat lebih rmai kawan2...semua happening...kelas memang bising gilew..da mcm pasar wo0o..


nie aku ngn aimie..time nie mmg da xstabil...wayar kaler kuning da putus...cikgu asyik meeting..jadi kelas mula la jadi pasar...kelas aku kaler pink..weee



we're always together..weee



ini bukan boperen yee...nie 'Pokku'...aku sekelas ngn dia sejak dari form 1 lgi..lame xjumpa dia..ntah watpew skg...cube tgk lengan aku ngn lengan dia...beza wo0oo...


nie geng yg sangat happening...faiz,arif@tok,pijoe,pokku...

sikit jew yg dapat aku selitkan kenangan mase tgkatan 6 rendah..post kmdian akan aku ceritakan perkara2 serta momen bersame kwn2 di tgkatan 6 atas...choww bebeh...^__$

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

love dis song bebeh...^__^